ממיר מתח

כאשר מדברים על מערכת לאנרגיה סולארית, התמונה הראשונה שעולה לנו בראש היא של לוחות הסולאריים המרשימים. אלא שישנו רכיב נוסף וחשוב לא פחות – ממיר מתח. הממיר, המתחבר מצדו האחד אל הפאנלים הסולריים ומצידו השני אל לוח החשמל, הוא אחראי על כך שנוכל להשתמש באנרגיה הסולרית לצורך שימוש במכשירי חשמל או למכירתו לחברת החשמל.

מה תפקידו של ממיר המתח?

פאנלים סולאריים במערכת האנרגיה הסולארית מייצרים זרם חשמלי ישר הנקרא DC. אלא שמערכת ההובלה הארצית של חברת החשמל ומרבית מוצרי החשמל בישראל פועלים על זרם חליפין הנקרא AC. תפקידו של ממיר מתח הוא להמיר את זרם החשמל מזרם DC לזרם AC, כך שנוכל להשתמש בחשמל הסולרי ולהעבירו לחברת החשמל בתמורה לתעריפי הייצור.

ממיר מתח

אילו סוגי ממירי מתח יש?

ממירי מתח מחוברי רשת ממירי מתח המיועדים למערכות חשמל שמחוברות לרשת החשמל המקומית. ממירים אלו נחשבים לאמינים מאוד. יש להם יכולת ניטור מרחוק והם מסוגלים להמיר הספקים החל מ-1 קילו וואט. בדרך כלל ניתן למצוא בישראל ממירי מתח מחוברי רשת המגיעים מאירופה או ארצות הברית. ממירי מתח עצמאיים אלו ממירי מתח שמיועדים ליחידות אנרגיה סולאריות מבודדות. הם מתאימים למערכת סולארית הנמצאת בנקודה מרוחקת ומבודדת כמו אזור המדבר. ממירי מתח עצמאיים חוסכים את הצורך להתחבר למערכת החשמל המקומית או להמיר את המתח לרשת זמינה. הם נותנים פתרון נקודתי למערכת האנרגיה הסולארית ויכולים לפעול בהספקים קטנים.

אילו בדיקות עושים לממיר מתח סולארי?

חברות המתמחות בהתקנת פאנלים סולאריים וממיר מתח, יכולות לבצע בדיקה של ממיר המתח. חשוב לבצע בדיקה שגרתית של הממיר כדי לוודא את התקינות שלו, ובתוך כך לבדוק את היקפי הייצור של המערכת הסולארית. החברה המתמחה בבדיקות ממיר מתח בודקת אותו עם מד מתח (וולטמטר) ומכשיר הפולט זרם DC. כך ניתן לבדוק את רמות המתח של הממיר ואת הספקי המתחים והזרמים בצד זרם החליפין (AC). במהלך הבדיקה מוודאים שנורות הממיר תקינות. דבר זה מצביע על פעילות תקינה של הממיר.

כמה זה עולה לנו?

המחיר של ממיר מתח הוא זניח לעומת המחיר של קולטנים סולאריים. עלות ממיר מתח משתנה בין מערכת ביתית לעומת מערכת המיועדת לעסקים. ממיר מתח למערכת ביתית קטנה עולה בין מאות שקלים לכמה אלפי שקלים בודדים. המחיר של ממיר מתח למערכת בינונית וגדולה עבור חברות מתחיל מאלפי שקלים ויכול להגיע עד 10 אלף שקלים לממיר גדול ואיכותי. אז אם גם אתם מעוניינים להקים בעסק או בבית הפרטי שלכם מערכת לאנרגיה סולארית, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נעניק לכם הצעת מחיר לרכישה והתקנה של פאנלים סולאריים. שנסכם? מה זה ממיר מתח? ממיר מתח הוא מכשיר שתפקידו להמיר זרם חשמלי ישר (DC) שמייצרים הפאנלים הסולאריים, לזרם חליפין (AC).

איך ממיר מתח קשור למערכת סולארית?

ממיר מתח מאפשר לנו להשתמש בזרם החשמלי שמייצרת המערכת הסולארית כדי להפעיל את מכשירי החשמל או כדי למכור את האנרגיה הסולארית לחברת החשמל.

מה ההבדל בין הסוגים השונים של ממירי מתח?

ישנם ממירי מתח מחוברי רשת המחוברת לרשת החשמל המקומית, וישנם ממירי מתח עצמאיים שאינם מחוברים לרשת החשמל המקומית ומיועדים למערכת סולארית הנמצאת במקום מבודד.

כמה עולה ממיר מתח?

עלות ממיר מתח משתנה בין המגזר העסקי לפרטי. המחיר של ממיר למגזר הפרטי עבור מערכת סולארית קטנה הוא בין מאות לאלפי שקלים, והמחיר של הממיר למערכת בינונית וגדולה למגזר העסקי הוא בין אלפי שקלים ועד עשרת אלפים שקלים.

ממיר מתח למערכת סולארית

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר

נגישות

ייעוץ מקצועי ללא התחייבות

השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם עם כל המידע בנושא אנרגיה סולארית