השכרת גגות למערכת סולארית

יש לכם גג של מבנה תעשייתי, מפעל או משק? הזדמנות לרווח נוסף לפניכם: חברת השכרת גגות למערכת סולארית שוכרת מכם את שטח הגג, מתקנת, מטפלת ומתחזקת אותו מכאן והלאה, מתקינה עליו מערכת סולארית מתאימה על חשבונה המלא ומשלמת לכם דמי שכירות קבועים! נשמע לכם מעניין? הנה כל מה שאתם חייבים לדעת על השכרת הגג ומדוע זה כל כך משתלם:

השכרת גגות למערכת סולארית – למי זה מתאים?

עקרונית, השכרת גגות למערכת סולארית תוכל להתאים לכל אחד ואחת, הן ביחס לגודל הגג והן ביחס לתנאי המקום עצמו. את המערכת עצמה מתאימים מראש למבנה כך שלא תיווצר בעיה במעמד ההתקנה או ניצול המערכת, כאשר ההבדל המרכזי בין התאמה לאי התאמה נעוץ בתהליך השגת האישורים ורישיון ההפעלה.

מי יכול להתקין מערכת סולרית על הגג?

בעלי עסקים – כמו מחסנים, משקים, סככות, חממות, מתחמים מסחריים עם חניון מקורה, מפעלים, משרדים, חנויות וכו’. כל אלה יוכלו להתקין מערכת סולארית לעסקים וליהנות מהכנסה שנתית משמעותית ללא צורך בהשקעה מקדימה. 

בעלי מרכזים חינוכיים וקהילתיים – מגרשי ואולמות ספורט, בתי ספר, מתנ”סים, עמותות, מרכזים קהילתיים שונים ועוד. גם גג של 100 מ”ר יוכל להחזיק במערכת סולרית וליהנות ממשאב כספי נוסף וכדאי מאוד לארגון.

בעלי נכסים פרטיים – בעלי דירות גדולות, בדגש על בתים צמודי קרקע או בניינים בכל סדרי הגודל, עם שטח גג החל מ-60 מ”ר ומעלה. צרכנים פרטיים יוכלו ליהנות מחיסכון משמעותי בצריכת החשמל ולקבל סכום נוסף של עשרות אלפי שקלים בשנה בעבור השכרת הגג.

בכל סוגי הגגות ושוכרי הגגות, קיימת האפשרות להחליט האם ליהנות מתשלום שכירות בשל הפעלת המערכת הסולארית או לשפץ את הגג במסגרת ההתקנה וליהנות על הדרך מתחזוקה שוטפת ומשירותים נוספים, אם יידרשו. נוסף על כך, השכרת המערכת הסולארית מהווה השבחה ולכן תמשוך קונים פוטנציאליים רציניים יותר לנכס בעתיד ובסכום משמעותי יותר.

מעבר לזה, השכרת המערכת להבדיל מקנייה, מונעת את הצורך בהון עצמי או גיוס הלוואה שעלולים לגרוע מההתנהלות הכלכלית התקינה.

היתרונות של השכרת גגות

השכרת גגות בקרב עסקים מעניקה שורה של יתרונות, בראשם תהליך ההתקנה שמונע מפגעים בגג ואף משפר את תקינותו אם נפגע בשל בלאי או תנאי מזג האוויר עם הזמן וטרם טופל. הנה עוד כמה יתרונות משמעותיים ששווה להכיר:

מעלה את ערך הנכס

עצם העובדה שיש לכם תנובה מהנכס, מגדילה את ערכו ומושכת קונים פוטנציאליים טובים ורציניים שיתעניינו בנכס בסכום כספי גדול יותר. וכך למשל, אם אתם מתכננים למכור את המחסן בעתיד, בהשכרת הגג שלו למערכת הסולארית תוכלו למכור ברווח משמעותי יותר.

רווח מידי בלי להשקיע שקל

בעוד שרכישת מערכת סולארית תניב רווחים גדולים אך תדרוש בהשקעה בסכום משמעותי, אפילו כשל דירה קטנה, השכרת הגג למערכת הסולארית כרוך באפס השקעה, כשהרווחים מצטברים החל מרגע הפעלת המערכת וללא כל צורך בהתעסקות אישית בנוגע לתשואה, סוג המערכת, אופן ההרכבה שלה, קבלת מימון להתקנה ושלל אישורים ופעולות תחזוקה.

תוספת חודשית מעולה לתקבולים העסקיים

השכרת הגג שווה מקסום של ניצול שטח הגג לטובת הפקת רווחים מהמערכת ותשלום דמי שכירות תמורתם. בפועל, שכירות תביא לקבלת סכומים כספיים גדולים שניתן לנצל למטרות עסקיות או לרווח אישי.

ירוק יותר, תדמיתי יותר, טוב יותר לסביבה

יש סיפוק עצום בלדעת (ולפרסם) שהעסק שלכם אחראי לייצור אנרגיה ירוקה ולא מזהמת, מה שמסייע לשמירה על איכות הסביבה ותומך בחזון הירוק של הארגון שלכם.

תהליך השכרת גג למערכת

אז איך בעצם עובד תהליך ההשכרה? עליכם לדעת לפני הכל, שהביקוש לגגות להשכרת מערכות סולאריות אדיר וצפוי להישאר כך גם בשנים הקרובות, עם הפנייה הכוללת בשוק האנרגיה למקורות אנרגיה מתחדשים. זהו מנוף מעולה לניצול ההזדמנות ופנייה יזומה לחברות השונות, שלהוטות למצוא גגות פנויים להתקנת המערכת ולשלם תמורתן דמי שכירות נאים ביותר.

תשלום השכירות הוא שנתי ובתעריף קבוע, תמורתו תספקו הרשאה להפיק אנרגיה סולארית על הגג שלכם. ולכן התנאי הבסיסי ביותר הוא שטח פנוי על גבי הגג. מכאן תהיה זו חברת הייזום שתיקח את המושכות ותבצע את כל הטיפול בגג והתקנת המערכת, כולל מימון, תפעול ותחזוקה שוטפת.

בהשכרת הגג, החברה מתחייבת בפניכם על פיתוח הפרויקט, כאשר הדרישה מצידכם היא לספק את שטח הגג ובגודל הדרוש למערכת. מלבד השכירות, ניתן להסכים על חלוקת רווחים באחוז מסוים מהתפוקה הסולארית עצמה.

הגיע הזמן להרוויח מקורת הגג שלכם!

אם יש לכם גג גדול ופנוי, אין שום סיבה שלא לתת לו לעבוד בשבילכם. זה הזמן לפנות לצוות המקצועי שלנו ולקבל מידע בנוגע לאפשרויות ההשכרה ואינפורמציה לגבי הרווחים ממנה לטווח ארוך.

שאלות ותשובות - השכרת גגות למערכת סולארית

השכרת גגות למערכות אלה תתאים מאוד לגגות גדולים ופנויים בדגש על מפעלים, משקים חקלאיים, מתחמי משרדים וחנויות, בניינים שונים, מרכזים חינוכיים וקהילתיים ועוד.

מלבד התרומה הירוקה לסביבה, ניצול שטח הגג ע”י חברה לאנרגיה סולארית תעניק לכם דמי שכירות שנתיים משתלמים, המהווים שבח פוטנציאלי לנכס וללא שום השקעה כספית, בירוקרטית או מקצועית מצידכם.

שימוש עצמי דורש התקנה עצמית של המערכת, הכרוכה בסכום כספי משמעותי או בקבלת מימון בסכום כספי רב, תהליך קבלת אישורים ורכישת ידע מעמיק ביותר בנוגע לאפשרויות ההתקנה ובחירה בסוג המערכת והמרכיבים הרצויים לה. השכרה לעומת זאת, פוטרת אתכם מכל אלה.

השכרת גגות למערכת סולארית

שתפו:

צרו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ואנו נשוב אליכם עם כל המידע

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים בסיסיים ונציג מטעמינו יצור איתכם קשר

פאנלים סולארים על הגג - אנרגיה ירוקה

מערכת סולארית ביתית

כיום בעידן הירוק אנרגיה סולארית מאוד פופולארית. בכוחה לייצר חשמל באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות. פה ראוי לציין שמדינת ישראל מהווה חלוצה בתחום ומנצלת ביעילות את שעות השמש הרבות שבורכנו בהן. המערכת מתבססת על המרה של אנרגיה שאגורה בקרני השמש באמצעות הליך פיזיקלי. מכאן ששלל אנשים מבקשים לנצל את האנרגיה הזמינה – לחסוך בהוצאות החשמל, לשמור על הסביבה וכן, גם לעשות כסף, וזאת כי החשמל שמיוצר באמצעות המערכת משמש עבור צריכה פרטית ואילו עודף החשמל מוזרם ישירות לרשת החשמל הארצית – בתמורה להחזר כספי.

לקריאה »
נגישות

ייעוץ מקצועי ללא התחייבות

השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם עם כל המידע בנושא אנרגיה סולארית